jan.p19
Posts: 3
Joined: Sep 21, 2016 7:38 am
Contact: Send private message

Problémy s PETG

Mar 16, 2018 9:23 am

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda někdo neví proč se poslední vrstva takhle nepřichytí ? Je zajímavé že ty kratší dráhy mezi jsou v pohodě.
IMG_20180315_171849.jpg
IMG_20180315_171849.jpg (736.28 KiB) Viewed 507 times
IMG_20180315_165436.jpg
IMG_20180315_165436.jpg (1.39 MiB) Viewed 507 times
IMG_20180315_165410.jpg
IMG_20180315_165410.jpg (1019.79 KiB) Viewed 507 times

User avatar
Neolker
Posts: 102
Joined: Oct 25, 2017 12:15 pm
Location: Prague, Czechia
Contact: Send private message Facebook

Re: Problémy s PETG

Mar 16, 2018 10:07 am

Je to kvůli vyšším rychlostem. Pro PLA je to v pohodě, ale pro PETG u větších ploch to chce snížit rychlost, kdy tryska nestíhá při rychlých pohybech správně nahřát filament. Stačí pomocí kolečka při tisku stáhnot na 60 % až 80 % a bude to v pohodě.

jan.p19
Posts: 3
Joined: Sep 21, 2016 7:38 am
Contact: Send private message

Re: Problémy s PETG

Mar 16, 2018 12:43 pm

Díky měl jsem 50mm/s tak to snížím a zkusím i trochu přidat teplotu měl jsem 135°C aby to nedělalo vousy.

User avatar
Panzr
Posts: 40
Joined: Jun 15, 2017 4:09 pm
Topics answered: 1
Contact: Send private message

Re: Problémy s PETG

Mar 19, 2018 3:51 pm

135°C ?? :shock: :shock: . To je ten problém, zajímalo by mě jak pak drží tisk jestli se nerozsype po vrstvách. Můžeš být rád že to ta tiskárna požvejkala :lol: .

jan.p18
Posts: 64
Joined: Aug 12, 2016 8:49 am
Contact: Send private message

Re: Problémy s PETG

Mar 21, 2018 7:30 am

tak šup tam oněch doporučených 230 a bude to cajk.

Return to “Rady k tisku (Archiv)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest