User avatar
vojtech
Pro
Pro
Posts: 572
Joined: Tue Sep 15, 2015 8:23 am
Topics answered: 5
Location: Středočesko
Contact: Send private message

Re: Nastavení modelu- problém tisku

Sun Jan 07, 2018 8:28 pm

Špatně tavilo se toho moc a vytahoval se roztavený plast moc nahoru.

filip.k3
Posts: 15
Joined: Mon Jan 23, 2017 8:40 pm
Contact: Send private message

Re: Nastavení modelu- problém tisku

Sun Jan 07, 2018 8:35 pm

vojtech wrote:
Sun Jan 07, 2018 8:28 pm
Špatně tavilo se toho moc a vytahoval se roztavený plast moc nahoru.
Aha, tak děkuji za vysvětlení :-) . Takže zkusit změnit hodnotu retrakce a teplotu a laborovat

User avatar
vojtech
Pro
Pro
Posts: 572
Joined: Tue Sep 15, 2015 8:23 am
Topics answered: 5
Location: Středočesko
Contact: Send private message

Re: Nastavení modelu- problém tisku

Sun Jan 07, 2018 8:44 pm

Pozor pokud se to přežene tak se zase vrstvy nebudou spojovat a objekt nebude držet pohromadě.
A nebudou to hodnoty univerzální pro všechny PLA - lišej se jednotlivý výrobci tak i druhy PLa u jednoho výrobce ...

filip.k3
Posts: 15
Joined: Mon Jan 23, 2017 8:40 pm
Contact: Send private message

Re: Nastavení modelu- problém tisku

Sun Jan 07, 2018 8:47 pm

vojtech wrote:
Sun Jan 07, 2018 8:44 pm
Pozor pokud se to přežene tak se zase vrstvy nebudou spojovat a objekt nebude držet pohromadě.
A nebudou to hodnoty univerzální pro všechny PLA - lišej se jednotlivý výrobci tak i druhy PLa u jednoho výrobce ...
Pokud bych tedy vyzkoušel vytisknout lehkou součást na 10-15 minut s s nastavením co mám teď a se změnou retrakcí tak to viditelně bude rozeznatelné dost ?

Return to “Rady k tisku - Nastavení Slic3ru, KISSliceru, oprava modelů, ...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests